Fel: dom belgiska gubbarna var visst goda


Warning: Trying to access array offset on null in /home/marionnu/public_html/wp-content/themes/magazine-premium-master/template-parts/content.php on line 13

Dristade mig i förra bloggposten att döma ut mina inhandlande belgiska jordgubbar som smaklösa. Mer fel kunde jag inte haft. Ölandsgubbarna har fått konkurrens.

Så jordiskt goda belgiska bär.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.